czwartek, 21 sierpnia 2014

UWAGA! Ważne!

W sobotę, niedzielę i prawdopodobnie poniedziałek, jestem nieobecna. Opowiadania wysyłajcie więc do Alice2000 - nie Cappuccino. Ona przez ten okres będzie sprawować władzę ;3
Z tym, że formularze dodam ja, po powrocie, więc ślijcie je normalnie, do Cappuccino. Dzisiaj, do ok. 15, piszcie jeszcze do mnie.
No. Więc niech moc będzie z Wami, i nie roznieść mi obozu!

~gen. Cappuccino


Ps. 
  1. Dodałam Wam w końcu drugą moc - zobaczcie sobie do formularzy, komu coś przybyło
  2. Ankieta nadal trwa, więc głosujcie, głosujcie! Przepraszam, że to, co tam pisze jest prawie niewidoczne, ale nie wiem jak to zmienić. Pierwsze jest ,,TAK", drugie jest ,,NIE".
  3. Pamiętajcie, aby Wasze opowiadania miały min. 1500 znaków, bez spacji! Nie chodzi tu o moją wredotę, ale żeby na blogu było co czytać! Znam blogi, na których opowiadania mają po 5 linijek. Ale czy to są opowiadania?
  4. Gdy będzie 15 członków, w miarę równo z obydwu drużynach, zorganizuję Bitwę o Sztandar! Będzie to wielkie wyzwanie, ale na razie sza... Zwróćcie uwagę na to, że za zapraszanie nowych członków zdobywa się drachmy ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz