środa, 27 sierpnia 2014

Od Samanthy - CD. Darlene

- Ty mitologii nigdy nie czytałaś?! - zapytała mnie z uśmiechem na ustach Rose                       
- Mitologia? A po co to komu? – wybuchłyśmy śmiechem. - Słyszałam, że ostatnio topiłaś dziewczynę od Posejdona. Czy to prawda?                                                                                        
- Lycee? A, to nie było topienie. Ja jej sprawdzałam, czy umie oddychać pod wodą - znowu parsknęłyśmy śmiechem. Myślę, że z Rose stworzymy niezłą przyjaźń.                                      
- Aha. A co do mitologii, to jest całkiem spoko. Ci wszyscy herosi, to w Internecie i w książkach, to całkiem niezłe przystojniaki.                                                                                        
- Uważaj, bo któryś z nich, to może być Twój brat! - zapomniałam o tym całkowicie! Gdy tak na tym rozmyślałam, nad moją głową zaczęło się coś świecić. Ale to światło było czarne. Spojrzałam w górę, ale tam nic nie było. To coś było jakby przyczepione do mojej głowy! Rose na mnie spojrzała:                                            
- Sa-am, ty wiesz, że Cię uznano?                                                                                                       
- Uzna-co?!                                                                                                                                             
- No czyli Twój boski rodzic Cię uznał.                                                                                               
- Tak?! Kto to?! Zeus? A może Posejdon? Albo... - cieszyłam się jak dziecko. Ostatni raz się tak radowała, gdy były święta w domu dziecka i pani Kirst dała mi broszkę w kształcie czaszki. Miałam wtedy 5 lat i to mój pierwszy prezent gwiazdkowy. Wcześniej sierociniec było stać tylko na cukierki...                                                 
- Już spokojnie. Mówisz, że Cię interesuje mitologia, tak? To co oznacza taki znak? - zaczęła rysować w powietrzu. Namalowała krzyż, który miał u góry przyczepioną jakby miskę, a w tej misce latająca kropka. Musiałam sobie przypomnieć. I już wiedziałam.                                  
- Ty wiesz, co nie?                                                                                                                                 
- Trudno, żebym nie wiedziała. U nas w obozie była tylko dwójka takich dzieci.                        
- Hades - powiedziałam. Byłam zawiedziona. Dobra, Hades jest spoko, ale spodziewałam się kogoś więcej.     
- Nie martw się. Z czasem przywykniesz. Ja już przywykłam do bycia Aresiątkiem. - uśmiechnęłam się                                                                                                                                  
- Dobra. Może pójdziemy do Darlene?                                                                                                 - Po co? Z tego co pamiętam jesteś z nią pokłócona.                                                                           - No tak, ale chcę się z nią pogodzić. Mieć wroga córkę Aresa i to jeszcze domkową Czerwonych, to chyba nie jest dobra rzecz                                                                                           - Zgadzam się z tobą. Więc chodźmy - Rose poszła pierwsza. Gdy byliśmy koło placu do ćwiczeń widziałyśmy jak Darlenee gada z Chejronem. Zastanawiałyśmy się, czy coś przeskrobała. Potem zauważyłyśmy dziewczynę, która miała prawdziwą burzę rudych włosów. Czyli dzisiaj do obozu doszły dwie nowe dziewczyny. Ja i ta dziewczyna. Darlene, gdy rozmawiała z Chejronem była bardzo zniesmaczona. Gdy skończyli rozmawiać, wzięła ją za rękę i zaprowadziła pod Niebieski Dom. Coś krzyknęła, ale nie zrozumiałyśmy. Dziewczyna szybko uciekła do domu. Zastanawiałyśmy się, czy już do niej podejść.                                         - Już - powiedziała Rose. Podeszłyśmy do niej, a ona do nas powiedziała:                                     - Rose, dzięki, że się zajęłaś niebieską pyskatą. Musiałam zaprowadzić tą nową. Od Chione.     - Spoko. A właśnie, ta ,,niebieska pyskata" ma na imię Samantha. Chciała Ci coś powiedzieć.   - Cóż za zaskoczenie - odpowiedziała z sarkazmem. Miałam wielką ochotę ją uderzyć.               - Chciałam się z Tobą pogodzić - odpowiedziałam. Moja pewność siebie trochę mnie opuściła.   - Pogodzić?

<Darlene?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz